Cześć, wracam!



W czerwcu 2016 roku postanowiłam zawiesić bloga. Już nie pamiętam dlaczego - prawdopodobnie przepracowanie związane ze stresem maturalnym, problemy zdrowotne i rodzinne wpłynęły na moją decyzję. Przez okres prawie roku wiele się u mnie zmieniło - poszłam na studia, obecnie jestem studentką filologii angielskiej sp. biznes z translatoryką. Ponadto na nowo odnalazłam się w sferze książkowej, na co największy wpływ miał wczorajszy mój wyjazd na Warszawskie Targi Książki. Udało mi się spotkać wiele wspaniałych osób, zdobyć autografy ulubionych autorów i nabyć dużo, dużo książek. Na dniach przedstawię na blogu moje zdobycze, ale zanim to zrobię, chciałabym zapowiedzieć, iż tym razem powracam na dobre.

Zatem, zaczynamy ... prawda?
Do napisania!

Macy

Popularne posty z tego bloga

Echa pamięci - Katherine Webb

Stosik styczniowy