Stosik styczniowy

Cześć!
Pomyślałam, że czas przedstawić Wam mój stosik styczniowy. Miałam zrobić to wczoraj, jednak jako, że miałam wczoraj studniówkę, dodaje go dzisiaj. Jestem ciekawa, co też powiecie o moim zbiorze styczniowym. Zatem, aby nie przedłużać, zapraszam na pierwszy w 2016 roku, stosik.


Na pierwszy rzut książki - lektury, z którymi muszę się zapoznać, czyli:
Gustaw Herling-Grudziński - Inny świat
Hanna Krall - Zdążyć przed Panem Bogiem
Kazimierz Wolny - Teoria literatury. Zarys problematyki
Zofia Nałkowska - Medaliony
Tadeusz Borowski - Pożegnanie z Marią i inne opowiadania 


Poniższe książki zostały wybrane w całości przeze mnie. Wśród nich znalazło się kilka perełek, które od dawna chciałam przeczytać.

 

 Agnieszka Lingas - Łoniewska - Szukaj mnie wśród lawendy. Zofia. Tom II
Nicholas Sparks - Szczęściarz
Agnieszka Walczak - Chojecka - Włoska symfonia
Agnieszka Pietrzyk - Urlop nad morzem
Nora Roberts - Posłanie z róż


  Christine Ockrent - Kobiety u władzy
Kerrelyn Sparks - Zakazane noce z wampirzycą
Katherine Webb - Echa pamięci
Leonardo Patrignani - Wszechświaty


Znacie coś, polecacie? Które tytuły Was zaciekawiły najbardziej?

Pozdrawiam, Macy


Popularne posty z tego bloga

Cześć, wracam!

Echa pamięci - Katherine Webb